Wrzesień oznacza zawsze dla nas czas intensywnych wyjazdów na targi oraz premiery naszych nowych produktów. Nie inaczej było w tym roku. Przeczytajcie krótkie podsumowanie szalonego miesiąca, w którym –  dosłownie – „stawaliśmy na głowie”, żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik 😊

Wrzesień 2018 roku zapamiętamy jako wytężony okres pełen wyjazdów i wyjątkowych okoliczności. Pojawiliśmy się na kilku dużych wydarzeniach na całym kontynencie: byliśmy m.in. w Polsce, Austrii, Francji oraz słonecznej (momentami nawet nieznośnie upalnej) Hiszpanii. Odbyliśmy wiele ciekawych rozmów z bezpośrednimi oraz końcowymi klientami, którzy mieli okazję zapoznać się z naszymi gorącymi nowościami.

Gorące nowości

Podczas wrześniowych imprez główną atrakcją były premiery – lśniące złote i srebrne okleiny w linii Verona oraz dopasowane kolorystycznie akcesoria. Na Premium Sourcing w Paryżu (gdzie po raz pierwszy pokazaliśmy światu nasze „złote dzieci”) bardzo wielu wystawców prezentowało produkty w podobnej kolorystyce. Jest to dowód na to, że marka Mindnotes znakomicie wpisuje się w panujące trendy. Przy tej okazji możemy chyba zdradzić, że jednym z efektów paryskich targów będą nowe gadżety, które zamierzamy wykorzystystać w akcjach marketingowych naszych marek – złote i srebrne ołówki oraz torby, które wypatrzyliśmy u producentów.

Do Wiednia zawitaliśmy na wydarzenie InfoDay 2018 organizowane przez firmę Kolibri. Nad Dunajem duże zainteresowanie wzbudziła premiera MNC – czyli personalizowanych notesów z prefabrykowanymi blokami. Zrozumienie, uznanie oraz zainteresowanie z jakim spotkaliśmy się w prezentując MNC potwierdzają nasze założenia – solidne i proste rozwiązania sprawdzają się najlepiej i zawsze znajdą swojego odbiorcę.

Oblężenie stoiska w Warszawie

Szczególnie hucznie było w tym roku w Warszawie na Festiwalu Marketingu. Jubileusz 10-lecia imprezy oraz 15-lecie organizatora – OOH Magazine, przyciągnęły do stolicy Polski wystawców oraz licznych gości, którzy integrowali się zarówno podczas dwudniowych targów, jak i na zorganizowanej imprezie afterparty… Aż chciałoby się powiedzieć – OOH, jaka to była zabawa😊. Galeria zdjęć do obejrzenia tutaj.

W Paryżu i Warszawie na naszym stoisku w pocie czoła pracowali kaligrafowie Grzegorz Barasiński i Jacek Pacholski. Dzięki nim nasze stoiska biły rekordy popularności – na obu imprezach podpisaliśmy blisko 700 notesów!

Na koniec kilka słów uznania. Organizacja oraz obsługa tak wielu stoisk na wielu wydarzeniach wymaga wiele pracy i zaangażowania – serdecznie dziękujemy całemu zespołowi! Tymczasem pora szykować się na kolejne wyjazdy… Może na inny kontynent? Kto wie?