Ubiegły rok stał pod znakiem zmian. W 2018 roku intensywnie pracowaliśmy nad wzmocnieniem nowego wizerunku firmy, wprowadziliśmy klika zmian w naszym portfelu produktów. Czym możemy się pochwalić? Przeczytajcie nasze subiektywne podsumowanie 2018 roku.

Nie tylko karteczki samoprzylepne

Mindnotes to nasze najmłodsze dziecko i marka, której rozwój stale wspieramy. W 2018 roku wdrożyliśmy nowe rozwiązania technologiczne, wprowadzając automatyzację pracy w obszarach do tej pory wykonywanych ręcznie. Wzbogaciliśmy naszą introligatornię o nowe urządzenie umożliwiające automatyczne składanie i wklejanie kopert do notesów. Pozwoliło nam to znacząco obniżyć koszty ich montażu i podniosło wydajność. Marka Mindnotes została zauważona i doceniona przez naszych klientów – w 2018 jej udział w sprzedaży wyniósł 30%. PromoNotes, dotychczas rozpoznawany w branży jako uznany producent materiałów promocyjnych z papieru, przede wszystkim jednak, jako dostawca personalizowanych notesów samoprzylepnych, stał się także wiodącym producentem notesów książkowych.

Jesteśmy widoczni

Jeśli o wizerunku mowa, to w październiku ubiegłego roku wystartowała nasza nowa strona internetowa. W porównaniu do poprzedniej witryny, zmieniło się praktycznie wszystko – o nowej stronie internetowej pisaliśmy szerzej w tym artykule. Jedną z najszerzej komentowanych nowości był konfigurator produktów 3d, pozwalający klientom zaprojektować i zwizualizować zamawiany produkt on-line. Poza tym, uruchomiliśmy również nasze profile w mediach społecznościowych, które systematycznie zwiększają swoje zasięgi. Pod koniec ubiegłego roku przekroczyliśmy liczbę 2000 fanów obserwujących nasze konta. Oby tak dalej! Szczególnym zainteresowaniem pośród naszych fanów cieszą się relacje z wydarzeń targowych i firmowych, historie dotyczące codziennego funkcjonowania firmy oraz prezentacje nowości produktowych. Mamy co pokazać i będziemy to robić!

Premiery nowych oklein

W 2018 roku mieliśmy dwie głośne premiery, których nie mogło zabraknąć w podsumowaniu. Były to ekskluzywne złotesrebrne okleiny w linii Verona oraz metaliczne okleiny z serii Milano, które po raz pierwszy zaprezentowaliśmy naszym klientom na przełomie roku. W tym miejscu musimy jeszcze wspomnieć o stworzonym przez nas programie personalizacji Mindnotesów na bazie prefabrykowanych bloków („simple-steps” program). To rozwiązanie dla klientów szukających ekonomicznej i oszczędzającej czas oferty personalizowanych notesów książkowych. Więcej o tym programie możecie przeczytać w tym artykule.

Zakończone inwestycje

Ważną zmianą dla funkcjonowania PromoNotes, a niewidoczną dla naszych klientów, była rozbudowa powierzchni produkcyjno-magazynowej. W ubiegłym roku z sukcesem zakończyliśmy inwestycję, która podwoiła powierzchnię użytkową części produkcyjno-magazynowej w Suchym Lesie. Aktualnie możemy pochwalić się 4260 m² powierzchni, którą mamy nadzieję w pełni wykorzystywać w kolejnych latach. Najlepiej zapełniając magazyn realizacjami projektów w 2019 roku.

Spoglądając wstecz widzimy, że 2018 rok był rokiem zmian na lepsze.