arrow scroll top

Organizacje do których należymy

PIAP

Polska Izba Artykułów Promocyjnych powstała w lutym 2007 roku. Zrzesza na zasadzie dobrowolności podmioty gospodarcze zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych, importem, jak również firmy prowadzące działalność jako agencje reklamowe.

Liczy ponad 170 członków, którymi są przedsiębiorstwa sektora prywatnego i polskie oddziały zagranicznych koncernów, a wachlarz oferowanych przez nie usług obejmuje wszystkie rodzaje spotykanych na rynku artykułów promocyjnych. W szeregach Izby zrzeszone są największe i najważniejsze firmy z grupy dystrybutorów i producentów artykułów promocyjnych, ale także agencje reklamowe, organizatorzy targów branżowych i opiniotwórcze media branżowe.

PIAP obejmuje swoim patronatem wiele imprez promocyjnych o znaczeniu krajowym, takich jak: Rema Days,Euro-Reklama, Festiwal Marketingu Druku i Opakowań, Lifestyle Expo, Targi Event, OneDay RoadShow. Organizatorzy tych imprez, którzy są członkami PIAP, chętnie oferują preferencyjne warunki dla firm zrzeszonych w stowarzyszeniu.

PSI

PSI jest międzynarodową siecią dla przyszłościowych spółek branży produktów promocyjnych.

Dla swoich członków, PSI opracowuje rozwiązania, które są indywidualnie dostosowane do branży upominków reklamowych. Kompleksowe konsultacje, z których mogą korzystać członkowie oraz wysoka jakość produktów są głównym znakiem rozpoznawczym członków zrzeszonych w PSI.

Podstawą działalności PSI jest stworzenie "sieci zaufania", która zobowiązuje członków do przestrzegania dobrych praktyk biznesowych i zasad wolnego rynku.
Członkostwo w PSI otwiera nowe możliwości dla producentów i dystrybutorów produktów promocyjnych. Nasz numer PSI - 46124.

GWW

Stowarzyszenie Gesamtverband der Werbeartikel-Wirtschaft (w skrócie GWW), zostało powołane do życia jako wsparcie dla producentów produktów promocyjnych, dystrybutorów, marek i innych uczestników niemieckiego rynku artykułów promocyjnych.

GWW ma dziś ponad 350 członków i miano najsilniejszego niemieckiego stowarzyszenia w branży.

GWW z powodzeniem zajmuje się organizacją wielu eventów branżowych:

  • GWW-NEWSWEEK jedna z najważniejszych imprez targowych w branży, przyciągająca ponad 4000 gości realizowana w postaci „road show” w wielu miastach niemieckich, a także poza granicami Niemiec np. w Wiedniu (przy współpracy z marke[ding])
  • Targi TREND jedno z najstarszych wydarzeń, bo organizowane od 30 lat, przyciągające 140 wystawców i około 1000 odwiedzających każdego roku

VÖW

VOW jest organem reprezentującym producentów i importerów artykułów promocyjnych i importerów na terenie Austrii.Założona w 1991 roku organizacja postawila sobie za podstawowy cel zwiększenie znaczenia produktów promocyjnych w komunikacji marketingowej.

Czym się zajmuje?

Poprawą ram prawnych i politycznych
Punktem obsługi kontaktu dla wszystkich zagadnień związanych z przemysłem
Koordynacją dostawców w Europie
Organizacja zrzesza około 60 członków będących producentami bądź dystrybutorami artykułów promocyjnych. VOW jest także członkiem-założycielem EPPA (European Promotional Products Association), który jest obecnie reprezentowana w 12 krajach. Posiada również biuro łącznikowe w Brukseli.

Club of notes

Założona w 1989 roku Club Of Notes jest obecnie jednym z największych na świecie dostawców notesów samoprzylepnych i oferuje światowej klasy rozwiązania w zakresie zadrukowanych produktów promocyjnych z papieru.

Club of Notes jest aktywna w ponad 40 firm na całym świecie zajmujących się produkcją indywidualnie zadrukowywanych materiałów promocyjnych z papieru, obsługując szeroką gamę klientów. Klub zapewnia swoim członkom ekspertyzy techniczne i marketingowe, zapewniając odbiorcom końcowym szerokie korzyści płynące z innowacji i konkurencyjnych cen.

Zobacz video

FYVAR

Założona w 1953 roku organizacja jest międzynarodowym stowarzyszeniem producentów i dostawców produktów promocyjnych. Misją FYVAR jest reprezentowanie i obrona interesów członków organizacji oraz  ogólnie rozumianego sektora promocyjnego.

W celu dokładnej identyfikacji potrzeb i interesów swoich członków organizacja wyodrębniła wśród nich 3 grupy. Synergia między nimi pozwala na skuteczne radzenie sobie z napotykanymi przeszkodami.

- Grupa A: Producenci, importerzy, hurtownicy. Ich główny kanał dystrybucji skierowany jest do członków z grupy C.
- Grupa B: Firmy oferujące specjalistyczne usługi (sitodruk, druk cyfrowy, tampodruk, transfer, nadruk laserowy, tłoczenia itp.).
- Grupa C: Dystrybutorzy – agencje reklamowe zajmujące się sprzedażą do klienta końcowego.

BAPP

Belgijskie Stowarzyszenie Produktów Promocyjnych A.S.B.L. (BAPP), zostało założone w 2001 roku, a jego misją jest promocja sektora upominków biznesowych i artykułów promocyjnych, a w szczególności ochrona interesów członków stowarzyszenia.

Stowarzyszenie ma również na celu reprezentowanie i zrzeszanie firm z branży artykułów promocyjnych, zarówno w kraju, jak i za granicą.

BAPP współpracuje również z EPMO, ruchem zrzeszającym różne stowarzyszenia krajowe i głównych graczy w tym sektorze w Europie, który pracuje nad ujednoliceniem przepisów europejskich w obszarze artykułów promocyjnych. Pełni rolę lobbystyczną w Komisji Europejskiej i informuje swoich członków o nowych dyrektywach wydanych przez Komisję.

Tylko doświadczeni, uznani i cieszący się nienaganną reputacją specjaliści z branży są akceptowani jako członkowie BAPP, dlatego przynależność do BAPP to gwarancja najwyższej jakości usług.