PromoNotes

Wyszukiwarka

PSI jest międzynarodową siecią dla przyszłościowych spółek branży produktów promocyjnych.

Dla swoich członków, PSI opracowuje rozwiązania, które są indywidualnie dostosowane do branży upominków reklamowych. Kompleksowe konsultacje, z których mogą korzystać członkowie oraz wysoka jakość produktów są głównym znakiem rozpoznawczym członków zrzeszonych w PSI.

Podstawą działalności PSI jest stworzenie "sieci zaufania", która zobowiązuje członków do przestrzegania dobrych praktyk biznesowych i zasad wolnego rynku.
Członkostwo w PSI otwiera nowe możliwości dla producentów i dystrybutorów produktów promocyjnych.

Założona w 1995 roku federacja dostawców produktów promocyjnych jest obecnie największym zrzeszeniem producentów i importerów produktów promocyjnych w Niemczech.

Stowarzyszenie ma jasno określony cel: promowanie znaczenia produktów promocyjnych w komunikacji marketingowej oraz zrównoważonego rozwoju.

Organizacja jest również swoistym medium w sprawie poprawy ram prawnych i politycznych branży artykułów promocyjnych. Porusza wszystkie tematy istotne dla branży i koordynuje interesy dostawców na rynku europejskim.

Dzięki zrzeszeniu około 150 głównych producentów i dostawców oferujących produkty promocyjne na terenie Niemiec, gwarantuje ona maksimum pomysłowości, jakości i profesjonalizmu w podejściu do artykułow promocyjnych jako środka komunikacji marketingowej.

VOW jest organem reprezentującym producentów i importerów artykułów promocyjnych i importerów na terenie Austrii. Założona w 1991 roku organizacja postawila sobie za podstawowy cel zwiększenie znaczenia produktów promocyjnych w komunikacji marketingowej.

Czym się zajmuje?

  • Poprawą ram prawnych i politycznych
  • Punktem obsługi kontaktu dla wszystkich zagadnień związanych z przemysłem
  • Koordynacją dostawców w Europie

Organizacja zrzesza około 60 członków będących producentami bądź dystrybutorami artykułów promocyjnych. VOW jest także członkiem-założycielem EPAA (European Promotional Products Association), który jest obecnie reprezentowana w 12 krajach. Posiada również biuro łącznikowe w Brukseli.

Założona w 1989 roku Club Of Notes jest obecnie jednym z największych na świecie dostawców notesów samoprzylepnych i oferuje światowej klasy rozwiązania w zakresie zadrukowanych produktów promocyjnych z papieru.

Club of Notes jest aktywna w ponad 40 firm na całym świecie zajmujących się produkcją indywidualnie zadrukowywanych materiałów promocyjnych z papieru, obsługując szeroką gamę klientów. Klub zapewnia swoim członkom ekspertyzy techniczne i marketingowe, zapewniając odbiorcom końcowym szerokie korzyści płynące z innowacji i konkurencyjnych cen.

Założona w 1953 roku organizacja jest międzynarodowym stowarzyszeniem producentów i dostawców produktów promocyjnych. Misją FYVAR jest reprezentowanie i obrona interesów członków organizacji oraz  ogólnie rozumianego sektora promocyjnego.

W celu dokładnej identyfikacji potrzeb i interesów swoich członków organizacja wyodrębniła wśród nich 3 grupy. Synergia między nimi pozwala na skuteczne radzenie sobie z napotykanymi przeszkodami.
 
- Grupa A: Producenci, importerzy, hurtownicy. Ich główny kanał dystrybucji skierowany jest do członków z grupy C.
- Grupa B: Firmy oferujące specjalistyczne usługi (sitodruk, druk cyfrowy, tampodruk, transfer, nadruk laserowy, tłoczenia itp.).
- Grupa C: Dystrybutorzy – agencje reklamowe zajmujące się sprzedażą do klienta końcowego.